Lirik Lagu Sampai Tutup Usia – Angga Candra

Ad Blocker Dikesan

Laman web kami dimungkinkan dengan memaparkan iklan dalam talian kepada pelawat kami. Sila pertimbangkan untuk menyokong kami dengan menyahaktifkan Ad Blocker anda.

Lirik lagu Sampai Tutup Usia adalah ciptaan Angga Candra. Lagu ini sangat sedap untuk didengar, tidak hairanlah para wanita cair ketika sang lelaki menyanyikan lagu ini tepat di depan mereka. Melalui lagu sampai tutup usia, saya semakin sedar erti dan ketulusan cinta sebenarnya berkekalan sampai ke akhir hayat kita. Lagu ini bukan saja menambahkan rasa cinta saya pada kekasih bahkan juga pada keluarga, rakan-rakan dan kerjaya saya. Jika anda tidak percaya, nyanyikanlah lagu ini sekali saja pasti anda akan merasakannya.

Lirik Lagu Sampai Tutup Usia

Aku tercipta olehNya
Untuk selalu cintai kamu
Beri aku kesempatan
Tuk bahagiakan dirimu

Kamu tercipta OlehNya
Untuk selalu aku cintai
Genggam erat tangan ini
Jangan sampai kau lepaskan

Sampai aku tutup usia
Kan ku jaga hatimu sampai aku tua
Walau keriput di pipimu terlihat
Takkan goyahkan cintaku yang begitu kuat

Kesimpulan

Masej utama dalam lagu ini ialah tunjukanlah rasa cinta kita selagi ada peluang. Kita luangkan masa untuk belajar dan memperbaiki setiap hal yang penting untuk insan yang kita kasihi sehingga kita sentiasa dapat menjaga hati mereka setiap masa. Tiada yang lebih indah dalam hidup kita selain melihat orang-orang yang kita kasihi semakin gembira dan bahagia setiap hari. Keadaan ini boleh kita capai sekiranya kita konsisten meluangkan masa setiap hari untuk belajar sesuatu yang dapat meningkatkan kualiti pengurusan diri, pengurusan masa, pengurusan kewangan, pekerjaan, keluarga dan rakan-rakan kita. Ini kerana, pengurusan yang berkualiti bukan saja dapat memudahkan kehidupan kita tapi orang-orang yang kita sayangi juga. Oleh itu, teruskan usaha anda meningkatkan kualiti pengurusan hidup agar orang-orang yang ada disekililing anda sentiasa merasa bahagia.